Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است

آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است

سخنگوی کمیسون آموزش مجلس گفت: در صورت تاخیر در روند واکسیناسیون بدون واکسیناسیون و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز می توان در سال تحصیلی جدید آموزش حضوری داشت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد حسین فلاحی در مورد شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به اینکه یکسال از شیوه آموزش حضوری در مناطق کم جمعیت روستایی در دوران کرونا میگذرد ما تجربه و بازخورد مثبتی در این زمینه کسب کردیم. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بحث بازگشایی مدارس در برخی استان‌های کشور و مناطق روستایی سال گذشته اختیاری بود. برخی مدارس در مناطق کم جمعیت روستایی بنابر رضایت و موافقت وزیر و همچنین رغبت معلمان و اولیاء دانش آموزان ، آموزش بصورت حضوری برگزار شد و تجربه موفقی هم بود.

فلاحی گفت: در برخی استان‌های کشور و مناطقی که دسترسی محدود به پهنای باند و معضلات سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد، آموزش حضوری بهترین راه حل بود چرا که همین این مناطق در مناطق بحرانی کرونا نبود و هم پیشرفت آموزش به شکل حضوری موثر‌تر بود.

نماینده مردم همدان با اشاره به آموزش حضوری در مناطق پر جمعیت و شهری گفت: مشکل در حال حاضر مناطق شهری و شلوغ است که با توجه به اینکه احتمال سرایت در این مناطق بیشتر است، رعایت موازین بهداشتی باید با شدت و دقت بیشتری صورت بگیرد.

وی در پایان در مورد مطالبه واکسن از سوی این کمیسیون برای کادر آموزشی گفت تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. امیدورایم که روند واکسیناسیون به خوبی و در موعد مقرر اتفاق بیفتد، اما می‌توان بدون واکسیناسیون و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سال تحصیلی جدید آموزش حضوری داشت./میزان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن