Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی پیش‌بینی وزش باد شدید و غبارآلودگی در همدان

پیش‌بینی وزش باد شدید و غبارآلودگی در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد شدید و خیلی شدید و پدیده غبارآلودگی در استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله زاهدی در تشریح وضعیت آب و هوای همدان طی روزهای آینده، بیان کرد: برای امروز وزش بادهای شدید و خیلی شدید پیش‌بینی شده است اما از فردا تا روز چهارشنبه آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود ضمن اینکه از روز آینده هوا مقداری سرد و دمای کمینه منفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مناطق شمالی استان، هوا به چهار تا پنج درجه زیر صفر هم ‌خواهد رسید، افزود: به نظر می‌رسد در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته‌جاری شاهد بارش‌ و رگبار موقت و پراکنده به ویژه در نیمه شمالی استان همدان باشیم.

زاهدی ادامه داد: طی روزی که گذشته تغییرات دما در همدان بین دو و ۱۸ درجه سانتی‌گراد بود و گرمترین شهرستان، نهاوند با ۲۰ درجه و سردترین شهرستان، رزن با منفی یک درجه سانتی‌گراد بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه غبار آلودگی هوا در آسمان استان مشاهده می‌شود، گفت: امروز مقداری از شدت این غبارآلودگی کاسته شده است و انتظار داریم شدت غبار آلودگی و غلظت آن کاهش یابد.

وی اضافه کرد: این غبار آلودگی گرد و غباری است که از کشور عراق به استان رسیده و در واقع غبارهای فرا منطقه‌ای هستند که نیمه غربی کشور را فرا گرفته و در مناطق جنوبی غلظت آن بیشتر است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن