Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نمایشگاه عکسهای محیط زیست در شهرستان های استان همدان برگزار می‌شود

چاپ کتاب محیط زیست در همدان؛
نمایشگاه عکسهای محیط زیست در شهرستان های استان همدان برگزار می‌شود

 

 

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری نمایشگاه عکسهای محیط زیست در 8 شهرستان استان همدان خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، محمدرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه شامل عکس هایی از 40 عکاس با موضوع محیط زیست است که در نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان برگزیده شدند.

محمدی ادامه داد: 57 عکس در این نمایشگاه که تا اواخر آذر ماه در شهرستان های ملایر، تویسرکان، اسدآباد، نهاوند، فامنین، رزن، بهار و کبودراهنگ به صورت هر ماه دو نمایشگاه برگزار می شود، به نمایش در می آید.

وی خاطر نشان کرد: این عکس ها با موضوع حیات وحش استان همدان، اکوتوریسم، انسان و طبیعت و عکس های محیط بانان در معرض دید علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست قرار خواهد گرفت.

به گفته وی اولین نمایشگاه در شهرستان ملایر از 10 تا 17 مرداد ماه برگزار خواهد شد و سایر شهرستان ها به ترتیب زمانبندی نمایشگاه را برگزار خواهند کرد.

گفتنی است نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس محیط زیست استان همدان خرداد ماه سال جاری در شهر همدان برگزار شد.

کتاب محیط زیست همدان به چاپ می رسد

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز اعلام کرد: کتاب عکس های محیط زیست استان همدان به زودی تدوین و چاپ می شود.

سعیده آقاخانی با بیان این خبر گفت: در این کتاب نفیس، عکس هایی از جلوه های طبیعت و محیط زیست استان همدان از عکاسان استانی به چاپ خواهد رسید.

آقاخانی اظهار کرد: عکاسانی که علاقه مند هستند آثارشان در این کتاب به چاپ برسد می توانند تا پایان مرداد ماه جاری با ارسال آثار منتخب خود به اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان همراه با شماره تماس و مشخصات عکاس و محل عکاسی از طریق آدرس پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   اقدام کنند.

وی با دعوت از عکاسان استان همدان برای ارسال آثار منتخب عکاسی خود در زمینه های  مناظر و حیات وحش استان همدان بیان کرد: آثار رسیده توسط اساتید عکاسی پالایش شده و بهترین آثار در کتاب محیط زیست استان همدان به چاپ می رسد.

وی اضافه کرد: نام عکاسان در کنار آثارشان در این کتاب نفیس درج شده ویک جلد کتاب به هر کدام از مشارکت کنندگان اهدا می گردد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن