Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دموکراسی به کوهستان الوند رسید

دموکراسی به کوهستان الوند رسید

با رقابت پنج کاندیدا،انتخابات تیم امداد کوهستان همدان به انجام رسید و مسئولیت این تیم به مدت یکسال به نجاتگریکم مجتبی جباری واگذار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، با حضور اکثریت اعضای تیم امداد ونجات کوهستان، رییس شعبه شهرستان همدان، دوتن ازاعضای شورای اجرایی این شهرستان ومحسنی مسئول واحد امداد، انتخابات تیم کوهستان برگزار گردید و از بین پنج نفر کاندیدای این پست، نجاتگریکم مجتبی جباری با رای اکثریت اعضاء، به مدت یکسال به سمت مسئول تیم منصوب گردید.

شایان ذکراست قبل از برگزاری این انتخابات ،کاندیداها هریک به صورت جداگانه سخنرانی نموده و پیشنهادات و انگیزه حضور  خود را بیان کردند ودرادامه با برگزاری جلسه پرسش وپاسخ به سوالات اعضاء  پاسخ گفتند.

جلال نانکلی رئیس هلال احمر شهرستان همدان نیز با اشاره به لزوم تغییر و تحول درمدیریت تیم ها خاطرنشان کرد از این پس نظارت برمدیریت تیم ها وشیفت چینی اعضاء بهتراز قبل وبراساس برنامه ریزی انجام خواهدگرفت.

لازم به ذکر است انتخابات تیم جاده شهرستان همدان نیز امروز برگزار شد ومسئولیت این تیم هم با رأی برابر دربین دوکاندیدا ونهایتابه قید قرعه بمدت یکسال به نجاتگر سوم محمدفرجی واگذار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن