Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بانک‌ها مجاز به پرداخت وام ازدواج 3 میلیون تومانی نیستند

معاون ورزش و جوانان استان همدان:
بانک‌ها مجاز به پرداخت وام ازدواج 3 میلیون تومانی نیستند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به هیچ عنوان نباید وام سه میلیون تومانی در بانک ها پرداخت شود و بانک ها باید نسبت به پرداخت وام 10 میلیون تومانی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، اسداله ربانی مهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان با بیان اینکه در ماه گذشته جلساتی با بانک های استان برگزار و گزارش عملکرد بانک ها ارائه شد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید وام سه میلیون تومانی در بانک ها پرداخت شود و بانک ها باید نسبت به پرداخت وام 10 میلیون تومانی اقدام کنند.

ربانی مهر به برگزاری دوره های ضمن خدمت کارمندان مجرد به صورت دو هفته یک بار، اشاره کرد و افزود: دوره‌های سبک زندگی اسلامی با حضور اساتید مجرب برای کارکنان مجرد دستگاه ها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در شهرستانها مشکلاتی در خصوص ارائه گزارش پرداخت وام ازدواج وجود دارد و باید هماهنگی لازم صورت بگیرد که گزارشات هر سه ماه یکبار ارائه شود.

ربانی مهر با اشاره به هماهنگی با آموزش و پرورش در خصوص مهارت آموزی در دبیرستان ها، یادآور شد: در پایه سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی می توان آموزش هایی در خصوص مهارت های زندگی و ازدواج ارائه کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن