Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی شرایط بحرانی شود مدارس تعطیل می‌شوند

شرایط بحرانی شود مدارس تعطیل می‌شوند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است، گفت: اگر شرایط کرونا بحرانی شود بدون شک مدرسه‌ها هم تعطیل می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عبدالله جعفری اظهار داشت: بازرسان بهداشت و آموزش وپرورش نیز به صورت روزانه وضعیت مدارس و آموزشگاه‌های استان را رصد می‌کنند.
جعفری با بیان اینکه جمعیت 60 درصد از  مدارس استان همدان کمتر از 150 نفر است، اظهار داشت: مدارس با جمعیت بالای 150 نفر نیز برای اجرای فاصله گذاری اجتماعی اقدام به گروه بندی و تقسیم دانش آموزان در روزهای زوج و فرد کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه تصمیم برای ادامه حضور دانش‌آموزان در مدرسه تابع تصمیمات ستاد  ملی و استانی مدیریت کرونا است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونا در استان تصمیمات بروزی گرفته می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه یک میلیارد تومان اعتبار برای  تجهیزات ورزشی، نشاط و تهیه اقلام بهداشتی مدارس استان اختصاص یافته است، گفت: این تجهیزات به ترتیب اولویت در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.
جعفری با تاکید بر اینکه برخی از خانواده‌ها همکاری بسیار خوبی با ما  در زمینه بازگشایی مدارس داشته اند، افزود: سلامتی دانش‌آموزان مهم‌ترین اولویت ما است و تلاش ما بر این است که دانش آموزان در کنار محیط درسی، آموزش‌های فرهنگی، تربیتی و مراقبت از خود در شرایط کرونایی را آموزش ببینند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن