Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی همدان تشدید شد

محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی همدان تشدید شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به دنبال افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی این شهر تشدید شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: محدودیت تردد در مسیرهای حیدره، سد اکباتان، بلوار ارم و گنجنامه اعمال شده و تردد در جاده منتهی به حیدره و سد اکباتان در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷ محدود و ممنوع می شود.
وی اضافه کرد: محدودیت تردد در بلوار ارم و گنجنامه شهر همدان نیز در همه روزهای هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۲ اعمال شده و پس از آن نیز طرح محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در همه شهر اعمال می شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: محدودیت تردد در این مسیرها تا پایان هفته جاری پیش بینی شده است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال تمدید این محدودیت توسط ستاد استانی مدیریت کرونا زیاد است.
سرهنگ جمالی گفت: در حال حاضر میزان تردد خودروها نسبت به اوایل هفته گذشته ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافته است اما با نزدیک شدن به غروب آفتاب و زمان اذان جاده های نسبت به طول روز شلوغ تر می شود.
وی افزود: دور دور خودروها در ساعات پایانی شب و پیش از آغاز طرح محدودیت شبانه در بلوار اسلامیان شهر همدان زیاد است اما با آغاز طرح محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ این بلوار نیز خلوت می شود.
سرهنگ جمالی بیان کرد: با وجود محدودیت تردد خودرو به سمت بلوار ارم و گنجنامه شاهد افزایش حضور پیاده افراد برای پیاده روی در این ۲ مسیر هستیم./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن