Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ثبت ۲۳ هزار ولادت و ۱۳ هزار فوت در همدان

ثبت ۲۳ هزار ولادت و ۱۳ هزار فوت در همدان

مدیرکل ثبت احوال استان همدان از ثبت ۲۳ هزار و ۴۵۶ واقعه ولادت و ۱۳ هزار و ۷۳۷ واقعه فوت در سال ۹۹ در سطح استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، اسد حسن‌زاده زورمند اظهار کرد: سال ۹۹ تعداد ۲۳ هزار و ۴۵۶ واقعه ولادت در استان همدان به ثبت رسیده که این تعداد نسبت به سال ۹۸ کاهش ۵.۶ درصدی داشته‌است.
حسن زاده زورمند اضافه کرد: تعداد موارد فوتی نیز ۱۳ هزار و ۷۳۷ واقعه گزارش شده که با رشد ۲۶.۱ درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه بوده‌ است.
وی در رابطه با نرخ ازدواج و طلاق سال ۹۹ در استان، مطرح کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۵۱۹ مورد ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال ۹۸ کاهش چهار درصدی داشته و تعداد موارد ثبت شده طلاق نیز ۳۹۶۸ مورد بوده که با کاهش ۱.۱ درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه بوده‌ است.
حسن زاده زورمند خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۹ تعداد یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۹۸۱ مورد درخواست اخذ کارت هوشمند ملی اخذ شده که حدود ۹۳.۱ درصد واجدین شرایط را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۸ هزار و ۱۷۳ شناسنامه مکانیزه بالای ۱۵ سال صادر شده در حالیکه این رقم در سال ۹۸ برابر ۵۴ هزار و ۴۱۲ مورد بوده است، تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۴ هزار و ۶۰۳ مورد شناسنامه زیر ۱۵ سال صادر شده که این رقم در سال ۹۸ برابر با ۲۶ هزار و ۴۲ مورد بوده که نشان دهنده کاهش ۵.۵ درصدی این مورد در سال ۹۹ است.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان در پایان بیان کرد: متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی با گرفتن کد دستوری #۶۰۹۰۴ یا مراجعه به سایت ncr.ir/idcard/ از وضعیت کارت خود اطلاع پیدا کنند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن