Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رنگ‌بندی‌ها در استان همدان در حال تغییر است

رنگ‌بندی‌ها در استان همدان در حال تغییر است

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه مرحله سوم تزریق واکسن از امروز در استان آغاز شده است و در این مرحله سه هزار نفر واکسینه می شوند گفت: تاکنون ۱۶ هزار دوز واکسن کرونا در این استان تزریق شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، رشید حیدری مقدم روز شنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه روز گذشته ۳۰ نفر واکسینه شدند اظهار داشت: استان همدان با تلاش شبانه روزی و ایثار کادر حوزه سلامت از پیک سهمگین چهارم در حال عبور است.

وی گفت: ۲۴ ساعت گذشته بیماران بستری مثبت۱۴۱، سرپایی مثبت ۳۶۱ نفر و فوتی ها، ۱۰ نفر بوده است و هم اینک یک هزار و ۳۰۰ بیمار در بیمارستان ها بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: رنگ بندی شهرستان ها در حال تغییر است و تویسرکان به حالت زرد بازگشته و شهرستان های رزن، کبودراهنگ و بهار تا پایان هفته به رنگ نارنجی یا زرد تغییر می کنند.

حیدری مقدم اظهار داشت: ویروس کرونا هوشمند شده و برای مواجه با آن نیاز به برنامه های هوشمند است و با ورود هر موج ساختار ویروس تغییر کرده که به موازات آن ساختار بهداشتی هم قوی شده است.

وی اقدامات صورت گرفته در مواجهه با ویروس کرونا در پیک چهارم را خرید و نصب سه دستگاه اکسیژن ساز، ۲۵ دستگاه ونتیلاتور و تشکیل کمیته ترخیص بیماران برای نخستین بار در کشور دانست.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: همچنین ۲۵۰ دستگاه کپسول ۴۰۰ تا ۶۰۰ لیتری، ۲۵۰ تخت بیمارستانی در این مدت اضافه شده و تعداد مراکز ۱۶ ساعته و ساعت کاری ۲۰۰ مرکز سلامت افزایش یافته است.
حیدری مقدم ادامه داد: با تشدید بازرسی های میدانی از هفته گذشته تاکنون ۹۳۹ واحد صنفی اخطار دریافت کرده و  ۱۰۷ واحد پلمب شد./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن