Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تزریق وغکسن ایرانی-کوبایی به ۵۰۰ داوطلب همدانی

تزریق وغکسن ایرانی-کوبایی به ۵۰۰ داوطلب همدانی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از استقبال همدانی ها برای مشارکت در مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا خبر داد و گفت: تاکنون حدود سه هزار نفر برای تزریق این واکسن ثبت نام کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر منوچهر کرمی با بیان اینکه در آستانه تکمیل شدن ظرفیت پیش بینی شده هستیم افزود: با این وجود سامانه اینترنتی به نشانی www.pasteurcovac.ir برای مشارکت در این طرح  و ثبت نام داوطلبان باز مانده است.
وی ادامه داد: افراد ۱۸ تا ۸۰ سال گروه هدف دانشگاه علوم پزشکی در این طرح هستند و تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند و طبق رهگیری و بررسی های صورت گرفته عارضه ای در این خصوص گزارش نشده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: برای افراد متقاضی شرکت در مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا و تزریق این واکسن پیامکی به منظور حضور در معاونت بهداشتی ارسال می شود که انتظار می رود برای پیشگیری از تجمع و اتلاف وقت، در زمان تعیین شده حضور یابند.
دکتر کرمی تاکید کرد: افرادی که در این کارآزمایی مشارکت می کنند باید در نوبت دوم تزریق این واکسن یعنی حدود ۲۸ اردیبهشت نیز در دسترس باشند.
وی اضافه کرد: کارآزمایی بالینی واکسن کرونا با همکاری انستیتو فینلای کشور کوبا و انستیتو پاستور ایران مراحل آزمایش خود در ۲ مرحله با موفقیت سپری کرده و اکنون در مرحله سوم این کارآزمایی قرار داریم./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن