Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ثبت ۲۵ هزار شغل در همدان

ثبت ۲۵ هزار شغل در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ثبت بیش از ۲۵ هزار شغل در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۵ هزار و ۱۷۳ شغل در سامانه رصد و بخش مسکن در استان همدان به ثبت رسیده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیداحمد توصیفیان با بیان اینکه نرخ بیکاری استان همدان در سال گذشته ۸.۲ درصد بوده است، اظهار کرد: هدفگذاری اشتغال امسال استان همدان ایجاد ۲۵ هزار شغل است.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۴ هزار میلیاردی استان در سال گذشته، یادآور شد: در سال گذشته ۷۴ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اشتغال صورت گرفته که ۵۲ هزار میلیارد آن تسهیلات بانکی بوده است.
توصیفیان از پرداخت ۴۷۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: سهمیه ابلاغی به بانک های استان ۴۳۵۹ میلیارد ریال بوده که در سال گذشته ۳۷۵۸ طرح با مبلغ ۴۷۹۶ میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت شده که معادل ۱۱۰ درصد تحقق داشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد طرح های پرداختی تسهیلات روستایی متناسب با مزیت ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در رسته‌های مبل منبت، پوشاک و صنایع دستی بوده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن