Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اولین همایش "اخلاق در ورزش" در همدان برگزار می شود

با هدف تجلیل از فعالین فرهنگی ورزشی همدان؛
اولین همایش "اخلاق در ورزش" در همدان برگزار می شود

معاون فرهنگی و  جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان در اولین همایش اخلاق در ورزش استان همان از فعالین فرهنگی و قرآنی عرصه  ورزشی استان تقدیر می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، اسداله ربانی مهر اظهار داشت: یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان به تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری توجه به حوزه اخلاق در ورزش است و اداره کل ورزش و جوانان استان سعی دارد با همکاری هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد ، فعالیت های فرهنگی و اخلاقی در عرصه ورزش را تقویت کند تا ورزش پاک و معرفتی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: استان همدان دارای ورزشکاران و مربیان با اخلاق است که در همه عرصه های ورزشی موجب سربلندی و افتخار استان شدند که یکی از آنها خانم مه لقا جامه بزرگ، بانوی محجبه و اخلاقی استان است که امسال نیز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: در این همایش از 70 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی، فعالین فرهنگی عرصه ورزش و مربیان و بازیکنان با اخلاق شهرستان ها تقدیر به عمل می آید.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جامعه ورزشی و جوانان استان با تقدیم شهدای ورزشکار در جنگ تحمیلی، حرم حضرت زینب (س) و جستجوگران نور در منطقه های جنگی، شهدای زیادی را تقدیم انلاب کرده است که آخرین آنها، مربی اخلاق و ورزش، سردار شهید شمسی پور بوده است.

ربانی مهر یادآور شد: در سال جاری توجه به برنامه های فرهنگی در فضاهای ورزشی در اولویت است و این برنامه ها به صورت ویژه حمایت می شود.

همایش اخلاق در ورزش روز سه شنبه ساعت 16  در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن