Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی راه اندازی ۱۲ زمین ورزشی در همدان

راه اندازی ۱۲ زمین ورزشی در همدان

پیام حیدری گفت: تا پایان سال ۱۲ زمین ورزشی توسط مدیریت شهری در همدان راه اندازی می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، مشاور ورزشی شهردار همدان گفت: تا پایان سال ۱۲ زمین ورزشی توسط مدیریت شهری در همدان راه اندازی می شود.

پیام حیدری در این باره اظهار داشت: برای راه اندازی این زمین های ورزشی از پیشنهاد و تجربه پیشکسوتان ارزنده ورزش استان استفاده خواهیم کرد

وی بیان کرد: ورزش شهرداری همدان با تاکید بر توسعه ورزش همگانی، برنامه های گسترده ای را برای اقشار مختلف جامعه مهیا ساخته است.

حیدری خاطرنشان کرد: اواخر تابستان امسال نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان همدان را با مشارکت بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه ورزش استان برگزار می کنیم.

مشاور شهردار همدان یادآور شد: همچنین در راستای ارتقا سطح تندرستی و سلامت خانواده ها، هر ۱۴ روز یکبار برنامه های متنوع ورزش همگانی را همراه با آموزش های شهروندی و توصیه های سلامت خانوادگی در نقاط مختلف شهر همدان برگزار می کنیم.

وی با اشاره به طرح ورزش محلات در رشته های مختلف ویژه بانوان و آقایان گفت: هدف از این برنامه کشف استعدادها و پرورش آنها در آکادمی ورزش شهرداری است.

حیدری با بیان اینکه به دنبال برگزاری والیبال ساحلی هستیم، افزود: برگزاری جشنواره پهلوانان کوچک  کشتی از مهمترین برنامه ها در سال جاری است ضمن اینکه قصد داریم امسال در بخش بانوان رشته های متعددی را در قالب مسابقه برگزار کنیم./ برنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن