Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی نرخ جدید باشگاه‌های همدان به زودی اعلام می‌شود

نرخ جدید باشگاه‌های همدان به زودی اعلام می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با نرخ گذاری اماکن ورزشی گفت: با توجه به شرایط همه گیری کووید 19 و دستورالعمل های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا شهریه های باشگاه ها پس از تایید مراجع ذی صلاح ارسال می شود که پس از تایید به مسولین باشگاه ها و هیئت های ورزشی اعلام خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، عباس قهرمانی افزود: باتوجه به شرایط همه­ گیری بیماری کرونا و دستورالعمل های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، فدراسیون پزشکی ورزشی، نحوه بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری فعالیت های مربوطه در استان همدان تدوین و برای اجرا اعلام شد.
وی با تاکید بر ساماندهی اماکن ورزشی گفت: ما سالانه طبق قانون می بایست اماکن ورزشی و هزینه هایی که مردم برای ورزش پرداخت می کنند را مورد ارزیابی قرار دهیم تا به یک استاندارد مناسب نزدیک شویم .
قهرمانی ضمن ضروری دانستن بررسی کار اماکن ورزشی اضافه کرد: این بازنگری بر اساس فاکتور هایی چون کیفیت اماکن ورزشی ، استانداردهای موجود در آنها ، مقدار شهریه هایی که مردم می توانند برای ورزش در این اماکن بپردازند و هزینه های حامل انرژی در این اماکن، صورت می گیرد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با نرخ گذاری اماکن ورزشی افزود: با توجه به شرایط همه گیری کووید 19 نحوه بازگشایی اماکن ورزشی و از سر گیری فعالیت های مربوط جلسه نرخ گذاری جدید طی صورتجلسه به دستگاههای اجرایی مربوط ابلاغ و پس از تایید مراتب اعلام می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن