Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شیب سقوط بورس تندتر شد

شیب سقوط بورس تندتر شد

شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز (۱۹اردیبهشت ماه۱۴٠٠) با افت ۱۵هزار و ۵۹۱واحدی در سطح یک میلیون و ۱۵۱هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه انگار که تازه یک هفته از شروع ریزش بورس گذشته باشد و تازه اول راه باشیم، معادل ۱۵ هزار و ۵۹۱ واحد کاهش پیدا کرد و به یک میلیون ۱۵۱ هزار و ۸۷۱ واحد رسید. شاخص کل فاصله چندانی با کف رقم شش ماه دوم سال ندارد. امروز شاخص کل ۱.۳۴ درصد ریزش داشت و شاخص هم‌وزن ۲۹ صدم درصد کاهش پیدا کرد. امروز نماد‌های فولاد، فارس، فملی، شستا، کچاد، تاپیکو و شپنا بیشترین تاثیر را در ریزش شاخص کل گذاشتند.
امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، از بین بیش از ۳۰۰ نماد بورسی، تنها ۱۹۸ نماد معامله شده‌اند که از این تعداد ۱۸۴ نماد ارزش سهام خود را از دست داده و تنها ۱۴ نماد در مسیر صعودی حرکت می‌کنند. در بازار فرابورس هم تا اینجای کار ۹۰ نماد شاهد انجام حداقل یک معامله بودند که از بین آن‌ها ۷۳ نماد قرمزپوش هستند و ۱۷ نماد با افزایش نسبی قیمت سهام روبرو شده‌اند.
در حال حاضر شاخص کل فاصله چندانی با کف رقم شش ماه دوم سال ندارد. امروز شاخص کل ۱.۳۴ درصد ریزش داشت و شاخص هم‌وزن ۲۹ صدم درصد کاهش پیدا کرد. امروز نماد‌های فولاد، فارس، فملی، شستا، کچاد، تاپیکو و شپنا بیشترین تاثیر را در ریزش شاخص کل گذاشتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن