Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس امام (ره) به فکر تمام محرومان بود

امام (ره) به فکر تمام محرومان بود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امام همواره در کنار مردم و همراه با مردم بود و مشکلات متن جامعه و اقشار محروم را درک کرده و به فکر تمام محرومان جامعه اسلامی بود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی حدادی با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بیان کرد: همه ما مدیون حرکت امام راحل و شهدا هستیم. دو ویژگی مهم حضرت امام که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت و در وصیت نامه سیاسی و الهی خود نیز به آن تاکید داشتند یکی انگیزه الهی و دیگری وحدت کلمه و انسجام بود.
وی در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی های حضرت امام که مقام معظم رهبری نیز در حرم مطهر امام به آن اشاره داشتند و در پیروزی انقلاب و استمرار آن نیز نقش ویژه ای داشته است؛ خداباوری و مردم باوری ایشان بود. امام همواره در کنار مردم و همراه با مردم بود. مشکلات متن جامعه و اقشار محروم را درک می کرد و به فکر تمام محرومان جامعه اسلامی بود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: از دیگر ویژگی های بارز حضرت امام خودباوری، اعتماد به نفس و اعتقاد راسخ به "ما می توانیم" بود. اعتقاد امام به "ما می توانیم" در عرصه های مختلف بروز و ظهور کرد و حتی جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند. امروز نیز این گفتمان در محور مقاومت مشهود است و قطعا با توجه بیشتر به ظرفیت های خود می توانیم گام های بلندتری برداریم.
نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در ادامه با بیان اینکه حضرت امام در وصیت نامه سیاسی و الهی خود تاکید کردند که باید کشور را به خودکفایی برسانیم، تاکید کرد: ما برای حل مشکلات اقتصادی ظرفیت های خوبی در داخل کشور داریم که باید به آن ها توجه شود. همه مسئولان باید خداباوری، مردم باوری و اعتقاد امام به "ما می توانیم" را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حدادی در پایان افزود: از سوی دیگر حضرت امام همواره به بحث وحدت و انسجام درونی و توجه به منافع ملی کشور توجه داشتند و همواره تاکید داشتند که با وحدت حول منافع ملی حرکت کنیم. امروز بر ما واجب است که در انجام مسئولیت های خود به وصیت نامه حضرت امام، شهدا و حاج قاسم سلیمانی توجه کنیم و در این مسیر گام برداریم. ان شاءالله با این نگاه می توانیم آینده خوبی برای خودمان رقم بزنیم./ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن