Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمک ۱۰ میلیاردی همدانی‌ها به نیازمندان در جشن نیکوکاری

کمک ۱۰ میلیاردی همدانی‌ها به نیازمندان در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از کمک ۱۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون‌تومانی مردم نوع‌دوست استان به جشن نیکوکاری طی امسال خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، پیمان ترکمانه بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده، در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش‌های پرداخت الکترونیکی برگزار شد که مردم نوع‌دوست همدان، مشارکت چشمگیری در کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان داشته‌اند.
وی با اشاره به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان، بیان داشت: امسال در شبکه شاد این موضوع ارائه و بارگذاری شد تا دانش‌آموزان بتوانند کمک‌های خود را ارائه کنند و مردم خیر همدانی با مراجعه به مراکز نیکوکاری در مساجد، دفاتر کمیته امداد و درگاه کمیته امداد کمک‌های خود را اهداء کردند.
ترکمانه اظهار کرد: جشن نیکوکاری سال ۹۹ در آستانه سال نو و بهار طبیعت باهدف کمک به افراد بی‌بضاعت و به‌منظور کمک به تأمین اقلام شب عید نیازمندان با شعار " عیدی برای همه"در روزهای ۱۴ لغایت ۲۱ اسفندماه سال ۹۹ اجرا شد و میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۹۵ در صد رشد داشته است.
وی همچنین ادامه داد: از کمک‌های جمع‌آوری‌شده ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به‌صورت کالا بوده است.
ترکمانه در پایان میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری سال گذشته را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن