Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اهداکنندگان خون در همدان منع تردد شبانه ندارند

اهداکنندگان خون در همدان منع تردد شبانه ندارند

مدیرکل انتقال خون استان همدان از دریافت خون در دو شیفت صبح و شب در ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: اهداکنندگان خون در سطح استان منع تردد شبانه ندارند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر افشین محمدی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، روند دریافت خون از اهداکنندگان مانند سال‌های قبل در دو شیفت صبح و شب خواهد بود.
وی با بیان اینکه شیفت صبح مانند روزهای دیگر سال است، تصریح کرد: شیفت عصر را به شب منتقل کردیم و از اذان مغرب تا ساعت ۱۲ بامداد پذیرای اهداکنندگان هستیم.
محمدی خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر تعداد اهداکنندگان افزایش پیدا می‌کند بنابراین همکاران ما تا ساعت ۲ بامداد، دریافت خون را انجام می‌دهند.
مدیرکل انتقال خون استان در رابطه با مشکل محدودیت تردد در ساعات شب، توضیح داد: با مصوبه‌ ستاد کرونا افرادی که برای اهدای خون مراجعه می‌کنند، مشکلی برای تردد ندارند.
محمدی ادامه داد: شماره پلاک ماشین این افراد، فردای روز مراجعه به پلیس راهور ارسال می‌شود و این افراد جریمه نمی‌شوند چراکه مسئله‌ اهدای خون جزء کارهای ضروری است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی از نظر ذخایر خونی نداریم، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیاز مراکز درمانی استان را تامین و ۳۶۰ واحد خون به استان‌های گیلان و سیستان و بلوچستان ارسال کردیم./ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن