Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی فقط در موارد ضروری به مطب‌ها مراجعه کنید

فقط در موارد ضروری به مطب‌ها مراجعه کنید

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: مردم فقط برای کارهای ضروری به مطب پزشکان مراجعه کنند چراکه احتمال ابتلا به کووید ۱۹ در مطب‌هایی که استاندارد نیستند، بالاست و مردم باید خطر را جدی بگیرند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر علیرضا مدرکیان اظهار کرد: مراجعات غیرضروری به مطب‌ها اگر دو هفته به تأخیر بیفتد هیچ مشکلی ندارد بنابراین در حال حاضر با توجه به روند شیوع کرونا مردم فقط برای کارهای ضروری به پزشکان مراجعه کنند.
مدرکیان تصریح کرد: تجمع مراجعان در مطب‌هایی که استاندارد نیستند و تهویه‌ مناسب ندارند، احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد بنابراین مردم باید از تجمع در مطب‌ها خودداری کنند.
وی درباره تجمع مردم در مطب های پزشکان در روزهای پرشیوع کرونایی ادامه داد: مطب‌ها و ساختمان‌های پزشکان استانداردهای بهداشتی را ندارند و مردم در حال حاضر فقط باید برای انجام کارهای ضروری به پزشکان مراجعه کنند.
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان خاطرنشان کرد: لازم است مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و خطر را جدی بگیرند چراکه در بیمارستان‌های ما ظرفیت پذیرش تکمیل شده‌است.
مدرکیان مطرح کرد: در حال حاضر اصلاً لزومی ندارد مردم برای خدمات غیرضروری دندانپزشکی، عمل‌های زیبایی یا چکاپ‌هایی که ضرورتی ندارد به مطب پزشکان مراجعه کنند و تأخیر دو هفته‌ای هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون از اعضای جامعه پزشکی استان مورد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، گفت: مرحله اول واکسیناسیون پزشکان با واکسن اسپوتنیک انجام شده و امیدواریم تا پایان هفته واکسیناسیون جامعه پزشکی استان کامل شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن