Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در همدان/ ارسال ٢٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره

برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در همدان/ ارسال ٢٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال ٢٥٠ اثر از ١٤٠ طراح هنرمند به دبیرخانه جشنواره استانی مد و لباس اسلامی ایرانی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، فاضل عبادی با بیان اینکه از این تعداد ٥٠ اثر برای داوری نهایی به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارسال شد، گفت: در نهایت ١١ اثر به عنوان طرح‌های برگزیده در بخش‌های مانتو مجلسی و مانتو اجتماع انتخاب شد که طراحان برتر ١٦ اسفندماه، همزمان با گشایش سومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی در همدان، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

عبادی با تأکید بر اینکه مشارکت گسترده طراحان، به ویژه طراحان دانشگاهی از ویژگی‌های شاخص این جشنواره است، اظهار کرد: اعطای کد «شیما» به ٤١ اثر منتخب و برگزاری ٧ کارگاه آموزشی مرتبط در طول روزهای برپایی نمایشگاه از بخش‌های مختلف این جشنواره است.

برپایی همایش «خانواده و سبک زندگی» در حاشیه جشنواره مد و لباس همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برپایی همایش خانواده و سبک زندگی هم خبر داد و افزود: این همایش در حاشیه سومین نمایشگاه و جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان برگزار خواهد شد.

وی ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های جدید جهت دست یابی به الگوهای نوین و ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی و فراهم ساختن فضای رقابتی در بین فعالان این عرصه و همچنین ترغیب بانوان به پرهیز از انتخاب و مصرف الگو های بیگانه از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

عبادی خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه و جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان همدان با همکاری دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره و همایش خانواده و سبک زندگی، دوشنبه ١٦ اسفندماه ساعت ٩ صبح در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای بازدید از آثار ارائه شده در نمایشگاه می‌توانند از ١٦ تا ٢٠ اسفندماه به گالری استاد زنگنه واقع در این مجتمع مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن