Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی عکاس «همدان نیوز» عکاس سال عکس سیمرغ همدان شد

عکاس «همدان نیوز» عکاس سال عکس سیمرغ همدان شد

رضا زنگنه عکاس پایگاه خبری همدان نیوز به عنوان عکاس سال جشنواره عکس دوسالانه سیمرغ همدان معرفی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، دو سالانه عکس سیمرغ همدان توسط مجموعه هنری، رسانه ای سیمرغ با حضور هنرمندان و عکاسان برگزار و همزمان با معرفی برگزیدگان این جشنواره، از منتخب عکس سیمرغ نیز رونمایی شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم، کارگاه آموزشی و نشست‌های تخصصی دیگری هم با دعوت از اساتید برجسته عکاسی کشور همچون عباس عرب‌زاده و فرزانه نیز در نظر گرفته شده که به حاضران در این ورک‌شاپ گواهینامه حضور نیز اعطا می‌شود.

دبیر دوسالانه عکس سیمرغ 95 همدان با بیان اینکه تعداد عکس‌های ارسالی  برای جشنواره امسال بیش از 5 هزار مورد بوده است، اظهارکرد: در نهایت و بر اساس مشارکت و انتخاب عکس‌های منتخب از نگاه اعضا، برای مرحله اول داوری تعداد 213 قطعه عکس برای بخش رقابتی انتخاب شد.

مهدی مرادی گفت: در ادامه ژانرهای تعیین شده بر اساس آثار ارسالی در چهار ژانر دسته بندی و در نهایت از این تعداد نیز 14 اثر برای مرحله دوم از سوی داوران انتخاب شد.

وی با اشاره به اعلام کاندیدای هر بخش، خاطرنشان کرد: در بخش طبیعت و زیرمجموعه‌های آن 70 اثر از 26 عکاس، در بخش مستند 96 اثر از 25 عکاس، در بخش نجوم و شب 16 اثر از هشت عکاس و در قسمت هنری هم 15 اثر از 12 عکاس کاندیدا  شدند.

دبیر دوسالانه عکس سیمرغ همدان ادامه داد: هیأت داوران دومین سالانه عکس سیمرغ 95 متشکل از عباس عرب‌زاده، علی‌اصغر رشیدی، پریساگماریان و مهدی مرادی پس از داوری آثار رسیده به جشنواره، عکاس سال و منتخبان این سالانه را معرفی کردند که رضا زنگنه بهترین عکاس سال دومین سالانه سیمرغ شد، امین ملکی و امیرحسین حیدری دلگرم شایسته تقدیر شناخته شدند و فائزه هاشمی نیز به عنوان استعداد سال عکاسی معرفی شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و نشست‌های تخصصی در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: در این کارگاه‌های یک روزه  از دانش و تجربیات  اساتید برجسته عکاسی کشور همچون عباس عرب‌زاده و فرزانه استفاده کرده و به حاضرین در این ورک‌شاپ گواهینامه حضور نیز اعطا شد.

پایگاه خبری همدان نیوز، کسب این مقام را به رضا زنگنه عکاس پرتلاش و موفق این رسانه تبریک گفته و برای او موفقیت های بیشتر را آرزومند است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن