Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مشارکت ۶۰ درصدی خیران در ساخت ۴۲ طرح آموزشی همدان

مشارکت ۶۰ درصدی خیران در ساخت ۴۲ طرح آموزشی همدان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: خیران مدرسه ساز در ساخت ۴۲ طرح آموزشی استان به میزان ۶۰ درصد مشارکت کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا زارعی در همایش مدیران مدارس سراسر کشور که بصورت وبیناری در خانه معلمان و با حضور مدیران منتخب استان همدان، افزود: این تعداد طرح آموزشی در قالب ۲۳۶ کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه بقیه اعتبار ۴۲ طرح آموزشی توسط سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس تامین شده است ادامه داد: این تعداد مدرسه و کلاس درس در زیربنای ۲۸ هزار متر مربع با ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال ساخته شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان همچنین در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا یادآور شد: همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی در ۲۸ شهریور جشن نمونه «یک روز با هنرستان من» را در هنرستان شهید باهنر و در ۲۹ شهریور نیز جشن شکوفه ها را در دبستان ملک محمدی ناحیه یک برگزاری خواهیم کرد.

وی درباره زمان و محل برگزاری جشن بازگشایی مدارس استان همدان گفت: جشن بازگشایی مدارس نیز در هنرستان رازی برگزاری خواهد شد.

زارعی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان همدان در ابتدای سال تحصیلی آمادگی کامل را برای استقبال از ۳۲۸ هزار دانش آموز در سراسر استان دارد که در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با شروع سال تحصیلی جدید، ۱۵ هزار معلم در استان همدان وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده خواهند گرفت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: امسال با توجه به عنایت وزیر آموزش و پرورش به مدارس دولتی، بازگشایی مدارس به طور حتم در مدارس دولتی و کم برخوردار و در حاشیه شهرها، برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن