Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اموال بابک زنجانی به وزارت نفت برمی گردد؟

اموال بابک زنجانی به وزارت نفت برمی گردد؟

دادستان تهران گفت: دادستانی طبق آخرین اظهار نظر هیات کارشناسی، با انتقال اموال متهم به ماخذ دو هزار میلیارد تومان به وزارت نفت موافقت کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، نشست مشترک دادستانی تهران و سازمان پزشکی قانونی کشور، روز یکشنبه سی و یکم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

آخرین وضعیت پرونده فاجعه منا

جعفری ضمن تشکر از اقدامات شهریاری و دکتر شجاعی در پرونده فاجعه منا، اظهار داشت: 465 نفر از هم‌وطنان شهید شدند و غیر از 41 نفر شهید که در عربستان دفن گردید، اجساد مطهر 424 نفر به تهران منتقل و تحویل خانواده‌ها شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در مورد فاجعه منا گفت: تاکنون 662 نفر از 220 خانواده شهدا و 11 نفر از مصدومین شکایت کرده‌اند. دادسرا در آخرین اقدام از پلیس بین‌الملل (اینترپل) درخواست کرد تا عربستان مستندات فاجعه منا را برای ایران ارسال نماید.

موافقت با انتقال اموال بابک زنجانی به وزارت نفت

دادستان تهران در مورد موافقت با انتقال اموال بابک زنجانی اظهار نمود: دادستانی طبق آخرین اظهار نظر هیات کارشناسی، با انتقال اموال متهم به ماخذ دو هزار میلیارد تومان به وزارت نفت موافقت نموده که 1600 میلیارد تومان مربوط به اموال کارشناسی شده و 400 میلیارد تومان دیگر مربوط به سایر اموال است.

وی از پیشنهاد دادستانی تهران به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای فعال شدن وزارت امور خارجه در دو کشور تاجیکستان و ترکیه به منظور استیفای اموال بابک زنجانی خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن