Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری شستا در همدان نهایی شد

طرح‌های سرمایه‌گذاری شستا در همدان نهایی شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان از نهایی شدن طرح های سرمایه گذاری شستا پس از برگزاری جلسات با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حمیدرضا متین در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه در خصوص سرمایه گذاری برای واحد دوم کنسانتره و گندله سازی اسدآباد جلساتی برگزار شد، اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن ایران این دو واحد را در آینده نزدیک راه اندازی خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: 550 هزار تن کنسانتره و 600 هزار تن گندله در استان وجود دارد که در صورت بهره برداری واحد دوم، تولید هریک به یک هزار و 100 تن خواهد رسید و پیش بینی می شود چرخه تولید فولاد در استان تکمیل شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه جلسه ای با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در راستای سرمایه گذاری شستا در استان برگزار شد، گفت: طرح هایی شامل هتل هما در همدان، منطقه اقتصادی ویژه جهان آباد و تولید منیزیم از دولومیت در نهاوند در شستا نهایی شد.

وی با اشاره به پیشرفت 48 درصدی واحد فرآوری آندولونیت نسوز ملایر، اظهار داشت: این طرح توسط شرکت کیهان صنعت در این شهرستان اجرا می شود.

متین با بیان اینکه سایت صنعت، معدن و تجارت برای ثبت نام طرح ها جهت دریافت سرمایه ثابت باز شده است، گفت: 138 طرح در سایت ثبت نام کرده که از این تعداد 62 طرح بررسی شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص ایجاد اشتغال هیچ مشکلی در صنعت، معدن و تجارت وجود ندارد و بیش از سه هزار نفر در پنج ماه ابتدایی سال ایجاد شده که از این تعداد دو هزار نفر در بخش اصناف پروانه کسب دریافت کرده اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن