Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات در همدان

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات در همدان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان هم زمان با چهاردهمین نمایشگاه تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و دکوراسیون داخلی در محل فعلی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان، نمایشگاه صنعت ساختمان از هفت شهریور کار خود را آغاز می کند.

این نمایشگاه تا دهم شهریورماه با حضور 85 شرکت کننده از استان‌های تهران، مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، چهارمحال بختیاری، همدان و همچنین نمایندگی‌هایی از برخی کشورهای خارجی در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع در سالن های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ضرورت های اقلیمی ، جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی باعث شده که حوزه صنعت ساختمان اهمیتی دو چندان داشته باشد؛ علاوه بر این توسعه و رشد شهرنشینی نیز تنوع و گوناگونی ساخت و سازها را در پی داشته که روز به روز رشد و گسترش می یابد.

اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی بوده و استفاده از مصالح، ابزار و طرح هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد، مهم ترین دغدغه مشارکت کنندگان است.

این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان خواهد شد و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می کند تا ضمن حفظ سنت ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

گفتنی است نمایشگاه تخصصی صنعت ساحتمان و تأسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و دکوراسیون داخلی هفتم تا دهم شهریورماه از ساعت 16 تا 21 میزبان مردم خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن