Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کشف ۶۰ مزرعه رمز ارز در همدان

کشف ۶۰ مزرعه رمز ارز در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: از ابتدای امسال با هماهنگی و همکاری خوب بین دستگاه‌‌های مرتبط، 60 مزرعه استخراج رمز ارز با تعداد 395 ماینر در استان همدان جمع‌آوری و متخلفان تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جمع‌آوری رمز ارزهای غیرمجاز اظهار داشت: طرح ضربتی با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و امنیتی و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای برخورد با تولیدکنندگان غیرمجاز رمز ارز اجرا شد.

وی افزود: در چهار شهرستان 19 مورد گزارش دریافت شده مورد بررسی و شناسایی قرار گرفت که منجر به کشف 8 مزرعه رمز ارز شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: در مزرعه‌های کشف شده تعداد 40 دستگاه ماینر کشف و ضبط و تحویل مراجع قضایی شد که قدرت آنها 68 کیلووات محاسبه شده است.
وی با بیان اینکه برخورد با تولیدکنندگان غیرمجاز رمز ارز با جدیت در سال 1400 دنبال شده است، عنوان کرد: از ابتدای خرداد ماه سال جاری این سومین طرح ضربتی شناسایی و جمع‌آوری مزارع رمز ارز است.
جمشیدی تصریح کرد: از ابتدای امسال با هماهنگی و همکاری خوب بین دستگاه‌‌های مرتبط، 60 مزرعه استخراج رمزارز با تعداد 395 ماینر و حجم قدرت مصرفی 806 کیلووات در استان همدان جمع‌آوری و متخلفین تحویل مقامات قضایی شده‌اند.
وی با بیان اینکه مصرف این تعداد ماینر معادل 2 هزار و 321 مشترک خوش مصرف در استان است، گفت: با توجه به شرایط فعلی صنعت برق و مصرف بالای این دستگاه‌ها، برخورد با این پدیده می‌تواند سهم بسزایی در تأمین برق پایدار مشترکان خانگی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مدیریت مصرف برق یک ضرورت و وظیفه ملی است، ابراز داشت: از هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده گزارش خود را به ادارات شهرستانی و دفتر حراست این شرکت اعلام کرده و پاداش دریافت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن