Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی رشد ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در همدان

رشد ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی ۶ ماهه نخست سال جابه جا شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران افزود: در ۶ ماهه اول امسال یک میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۷۶ مسافر درون و برون استانی از طریق ۱۸۴ هزار و ۹۹۹ سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

وی اظهار کرد: نسبت جا به جایی مسافر در مقایسه با سال قبل ۲۳ درصد افزایش و نسبت کل تعداد سفر ۱۰ درصد رشد داشته است.

آهکی همچنین به فعالیت بیش از هزار راننده اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در استان اشاره و تصریح کرد: همه این رانندگان دارای کارت هوشمند و سلامت زیر نظر این اداره کل هستند.

این مسئول افزود: سامانه گویای ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان همدان است و تمامی شکایات واصله کمتر از ۲۴ ساعت از طریق کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راه ها و دفاتر نمایندگی اداره کل در پایانه های مسافری سطح استان رسیدگی و پاسخ لازم ارائه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجرا است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن