Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۲۶ تیم بازرسی بازار همدان را رصد می کنند

۲۶ تیم بازرسی بازار همدان را رصد می کنند

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان از اجرای مانور سراسری در سطح استان همدان با حضور ۲۶تیم بازرسی خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، مرضیه یونسی گفت: در هشت آبان مصادف با سالروز  تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی،طرح ابتکاری مانور سراسری تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر کل استان همدان، با دستور معاون محترم وزیر دادگستری و ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح ۲۶تیم بازرسی در قالب گشت مشترک در سراسر استان در سطح بازار حاضر، و از صنوف مختلف بازرسی می کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان گفت:در این طرح ابتکاری بازرسان و کارشناسان سازمان دامپزشکی،صمت،جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی،بهداشت،استاندارد واتاق اصناف حضور دارند.

در ادامه یونسی افزود:از ابتدای سال ۸۳۷۷پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که ۹۸درصد آنها رسیدگی و رای مقتضی صادر شده که از این تعدادپرونده ،۷۸۰پرونده تخلف مربوط به نانوایی ها،۲۰۳پرونده مربوط به تخلف مرغ فروشی ها،۱۴۱پرونده مربوط به تخلف لوازم یدکی و تعمیرکاران،۱۲۱پرونده مربوط به میوه فروشی ها و تعداد۴۲پرونده تخلف مربوط به کشتارگاه ها بوده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال در راستای اجرای طرح های مختلف تعداد۶۸۱تیم بازرسی گشت مشترک ۶۳۲۸بازرسی را انجام داده که۱۳۳۵گزارش تخلف تهیه و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد،که در این بین فقط در خصوص احتکار ۴۳پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که برای متخلفان بیش از ۱۲میلیارد و ۷۵۸میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

این مقام مسئول گفت:در پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان ، و کالا و خدمات برای متخلفان بیش از ۴۰هزار میلیارد ریال محکومیت صادره شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن