Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افزایش ۷۵ درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه‌های همدان

افزایش ۷۵ درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از بهسازی و روکش آسفالت ۳۵۵ کیلومتر از راه‌های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی این استان در هفت ماهه امسال با ۶۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد افزایش یافته است. ️

به گزارش "همدان نیوز"، مهرداد آهکی گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های استان در سال گذشته ۲۰۰ کیلومتر بوده که امسال با افزایش ۷۵ درصدی به ۳۵۵ کیلومتر افزایش یافته است و این روند تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین‌بار برای بهسازی رویه آسفالت محورهای استان از روش نوین آسفالت حفاظتی اسلاری سیل استفاده شده که تا به امروز ۳۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی همدان از این طریق بهسازی شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۳۶ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی، ۷۹ کیلومتر راه فرعی و ۴۰ کیلومتر راه روستایی در سطح استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

آهکی در پایان بیان کرد: در استان همدان ۵۴۰۰ کیلومتر انواع راه وجود دارد که برای حفظ و نگهداری این سرمایه‌های ملی نیازمند نگاه ویژه مسئولان و تأمین اعتبار مورد نیاز است و با تمام توان پیگیر این امر مهم خواهیم بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن