Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی خرید ۸۴.۵ درصد از جمعیت هدف همدان با کالابرگ الکترونیک

خرید ۸۴.۵ درصد از جمعیت هدف همدان با کالابرگ الکترونیک

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان از استقبال ۸۴.۵ درصدی یارانه‌بگیران همدانی از طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: از ابتدای طرح کالا برگ الکترونیک تاکنون ۴۱۱ هزار و ۹۸۰ خانوار همدانی از کالابرگ الکترونیک استفاده کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، یوسف شعبانی با بیان اینکه ۸۴.۵ درصد از جمعیت هدف از طرح کالابرگ الکترونیک استقبال کردند، افزود: ۸۱۶ هزارو ۶۰۶ تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیک صورت گرفته است.

وی افزود: جمعیت هدف استان همدان (دهک یک تا هفت) یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ نفر معادل ۴۸۷ هزار و۹۳ خانوار بوده است.

شعبانی با بیان اینکه به صورت مرتب مشکلات فنی و اشتباهات سهوی و تخلفات واحدهای صنفی رسیدگی و مرتفع شده است، درباره پول‌های بلوکه شده واحدهای صنفی، خاطرنشان کرد: تمامی مبالغ عودت می‌شود به طوری که این مبالغ از طریق مرکز مدیریت شده و بعد از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت از اعمال خرید عودت داده می‌شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیک از ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود، اظهارکرد: کماکان رسیدگی به اعتراضات مردمی در تغییر دهک‌ها در حال انجام است و مردم می‌توانند با مراجعه به کافی‌نت و سامانه حمایت درخواست وسع‌سنجی خانوارهای خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ۲۶۰۰ فروشگاه صنفی و ۱۳۷ فروشگاه زنجیره‌ای در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: برای استفاده از کالابرگ الکترونیک هیچ الزامی به آورده نقدی افراد وجود ندارد البته در صورتی‌ که خانواری خارج از این اوزان و ۱۱ قلم اعلام شده خرید کند، باید مبلغ مابه‌التفاوت را پرداخت کند.

شعبانی با اشاره به اینکه ۱۱ قلم کالا برای طرح کالابرگ الکترونیک تعریف شده است، تأکید کرد: شماره تلفن‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ بازرسی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره تخلفات طرح کالابرگ الکترونیک است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن