Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تشکیل ۲۳۵ پرونده تخلف در بازار همدان

تشکیل ۲۳۵ پرونده تخلف در بازار همدان

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تشکیل ۲۵ تیم بازرسی از بازار در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: در دهه ابتدای اسفندماه سال‌جاری ۲۳۵ پرونده تخلف به ارزش ۶۸۸ میلیارد ریال در استان همدان تشکیل شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، مرتضی بیدآبادی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه با مصوبات کمیته اقدام مشترک استان برنامه بازرسی از بازار برای پنج دستگاه نظارتی ارسال شده و در استان ۲۵ تیم بازرسی تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه کل سطح بازار و تمامی اقلام به ویژه اقلام مناسبتی در ایام پایانی سال بازرسی و نظارت خواهد شد، اضافه کرد: از ابتدای اسفند تاکنون بیشترین تخلفات گزارش شده در حوزه آرد و نان و تعمیرکاران خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه تأمین و توزیع کالاهای اساسی بر عهده جهادکشاورزی است، یادآور شد: خوشبختانه با جوجه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان هیچ‌گونه مشکلی از بابت تأمین مرغ در بازار وجود ندارد و تا پایان ماه مبارک رمضان نیاز استان تأمین می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازار همدان، افزود: قیمت مرغ در بازار همدان ثابت و گاهی نزولی است.

وی اظهار کرد: در این ایام علاوه بر نظارت بر کالاهای اساسی، صنف پوشاک، میوه وآجیل و شیرینی، تعمیرکاران خودرو، تعویض روغنی و آپارات و کارواش اولویت قرار دارند.

بیدآبادی با بیان اینکه شکر به میزان زیادی به اتحادیه قنادان توزیع شده است، یادآور شد: شکر با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در بخش عمده‌فروشی و بسته‌بندی یک کیلویی ۳۴ هزار تومانی برای مصرف خانوار توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت برنج ایرانی و خارجی از شش ماه گذشته هیچ تغییری نداشته است، خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل تعاون روستایی کشور میوه شب عید تأمین و روز قبل از عرصه براساس وضعیت بازار با قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه و توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در استان همدان، مطرح کرد: مشکلات کشتار دام‌های مولد در دو سال گذشته اثراتش را بر بازار گذاشته و قیمت گوشت قرمز همچنان افزایشی است.

وی با بیان اینکه ۱۰ تا ۲۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع می‌شود، اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای گوشت منجمد گوساله را با قیمت ۳۱۵ هزار تومان عرضه می‌کنند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن