Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع روزانه ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد در همدان

توزیع روزانه ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد در همدان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع روزانه ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد در این استان خبر داد و گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد در استان همدان از روزی چهار تن به ۱۵ تن با قیمت ۳۱۵ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی ترکمان اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده گوشت گوسفندی منجمد وارد استان کنیم که البته تاکنون چهار تا پنج تن وارد استان شده اما برنامه داریم برای ۲۰ روز آینده ۵۰ تا ۶۰ تن گوشت گوسفندی منجمد با نرخ ۳۲۵ هزار تومان عرضه شود.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت گوساله گرم بین ۴۴۰ تا ۴۶۰ هزار تومان است، تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای توزیع گوشت گوساله گرم نداریم و هر مقدار که مباشرین بخواهند می‌توانیم وارد کنیم.

ترکمان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز سرانه مصرف در استان کاهش یافته به طوریکه از ۳۸ تن در روز به ۲۸ تا ۲۵ تن رسیده بود که با توزیع گوشت منجمد مقدار مصرف افزایش یافت به طوریکه روزانه ۱۵ تن گوشت گوساله منجمد در بازار توزیع می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر توزیع گوشت منجمد، روزانه ۳۰ تن گوشت گرم در کشتارگاه‌های استان توزیع می‌شود و تمام توان را گذاشتیم تا افزایش قیمتی در گوشت گرم رخ ندهد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان اظهار کرد: نرخ خالص گوساله گرم در بازار ۶۰۰ هزار تومان است در حالیکه مباشرین ما با نرخ ۴۴۰ هزار تومان توزیع می‌کنند.

ترکمان با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی گرم در بازار همدان بین ۶۲۰ تا ۶۵۰ هزار تومان است، درباره واردات گوشت گوسفندی به استان، یادآور شد: هنوز نتوانستیم گوشت گوسفندی گرم وارد استان کنیم.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بازار همدان بین ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان است، افزود: عرضه مستقیم مرغ به قیمت ۷۵ هزار تومان در پنج نقطه همدان انجام می‌شود و برنامه داریم در ایام پایانی سال نیز در چادرهای عرضه مستقیم این روند ادامه یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه ۲۲۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود که ۱۲۰ تن آن در استان مصرف می‌شود و مابقی به خارج از استان صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش قیمت مرغ در بازار، فعلاً برنامه‌ای برای عرضه مرغ منجمد وجود ندارد.

ترکمان با تأکید بر اینکه محدودیتی برای توزیع برنج در استان وجود ندارد اما در راستای حمایت از تولید داخلی میزان توزیع برنج را کاهش داده‌ایم، ادامه داد: برنج هندی به قیمت ۳۵ هزار تومان و برنج هومالی تایلندی به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در استان توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان بیان کرد: برنج ایرانی با قیمت مناسب در استان توزیع شده است و در حال حاضر قیمت ارقام پرتولید برنج ایرانی در بازار بین ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان و برنج هاشمی بین ۷۵ تا ۸۵ هزار تومان است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن