Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا نصب 700 تابلوی راهنمای شهری در ملایر

معاون خدمات شهري شهرداري ملاير خبر داد:
نصب 700 تابلوی راهنمای شهری در ملایر

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر از نصب 700 تابلوی راهنمای شهری، معرفی میادین، بلوارها و خیابان‌های شهر در دو سال گذشته خبر داد.

امیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار "همدان نیوز" در ملایر گفت: شهرداري ملاير در جهت خدمت رساني هرچه بهتر به مردم و سهولت در شناسايي آدرس، با توجه به تصویب شورای نامگذاری معابر شهر ملاير اقدام به نامگذاري و نصب 700 عدد تابلو  راهنمای شهری نموده است.

رضایی  یادآور شد:  عملیات نامگذاری و نصب این تعداد تابلو ی راهنمای شهری در خیابان ها و کوچه های شهرستان با مبلغی معادل 92 میلیون تومان انجام شده است.

وی اظهار کرد: این تابلوها که به صورت پلاکی پایه‌دار ایستاده است، در راستای یکسان‌سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان توسط واحد زیباسازی شهرداری ملایر نصب و انجام شده است.

رضایی ادامه داد: بیش‌تر این تابلوها مربوط به معرفی خیابان‌ها بوده که ابتدا در خیابان‌های اصلی و فرعی، سپس کوچه‌ها نصب شده است و انتظار مي‌رود شهروندان به منظور تسریع امور هنگام نصب تابلوها تعامل لازم را با همكاران ما داشته باشند.

 معاونت خدمات شهری شهرداری ملایر در بخش دیگری از سخنانش گفت: از روند اجرا ی مطلوب و پيشرفت پروژه انتقال آب‌هاي سطحي شهرك وليعصر(عج) و بازسازی و بهسازی پل‌هاي خيابان شهيد مطهري  خبر داد.

 رضايي با تأکید بر لزوم بهینه کردن تجهیزات و مبلمان شهری، اظهار کرد: اجرای پروژه بازسازی و بهسازی پل‌های خيابان شهيد مطهري كه به علت خرابي و قديمي بودن در زمان بارندگي باعث آبگرفتگي و ایجاد مشکل در تردد خودروها و شهروندان مي‌شوند، در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: كانال‌كشي برای انتقال آب‌هاي سطحي شهرك وليعصر(عج) به داخل جوی‌های کنار درختان كه براثر خشكسالي‌هاي اخير درحال از بين رفتن بودند رابه عنوان یکی از اولویت های کاری این حوزه در سال 95 بیان کرد.

رضایی اقدام و پیشرفت اين حوزه در این پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهره‌‌برداری از این پروژه‌ها در خصوص روان شدن ترافیک شهری و بخشیدن زندگی دوباره به درختان تاثیر بسزايي خواهد داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن