Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا همدان آماده راهپیمایی ۲۲ بهمن

همدان آماده راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به مناسبت دهه فجر و تقارن اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با این ایام گفت: به منظور تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، شهرداري همدان با برنامه ريزي ويژه در راستاي برگزاري هر چه باشكوهتر مراسمات جشن پيروزي انقلاب اسلامي همچون سال های گذشته در ايام مبارك دهه فجر اقدام می کند.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی ضمیر در تشریح برنامه های این معاونت در ایام ا.. دهه فجر گفت: به منظور برگزاري هر چه باشكوه تر مراسم راهپيمايي 22 بهمن از اقدامات مجموعه خدمات شهري ، فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی ، شستشو، پاكسازي و تنظیف مسيرهای راهپيمايي، آماده باش نيروها و ماشين آلات به منظور پوشش كامل اقدامات خدماتي قبل و بعد از مراسم است.

وی  همچنین به  استقرار خودرو آتش نشانی و اکیپ عملیاتی سیار در مسیر راهپیمایی 22 بهمن به منظور بالا بردن ضريب ايمني و پيشگيري از حوادث احتمالي و رفع آسيب ها اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ادامه داد: نکته قابل توجه در این خصوص تبلیغات محیطی در سطح شهر است که شهرداری طرح های مناسبی را در این راستا پیاده سازی کرده تا شهر رنگ و بوی انقلابی به خود گیرد.

وی از نصب  هزاران پرچم جمهوری اسلامی ایران و آذین بندی سطح شهر با 35 هزار متر ریسه پارچه ای و 7 هزار متر ریسه LED خبر داد و افزود: نصب 60 المان حجمی و نوری و طراحی، چاپ و نصب 500 متر مربع تصاویر مرتبط با ایام ا... دهه فجر در 12 عدد بیلبورد شهری و  اکران بنر با مضامين و شعارهاي متناسب با این ایام در پایه بنرها و پخش فایل های مرتبط با دهه فجر از تلویزیون های شهری به منظور هویت بخشی به سیمای بصری شهر همدان نیز از اقدامات دیگر شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری در خاتمه گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده  امیدواریم با برگزاری برنامه‌های منسجم و هماهنگ در گرامیداشت و برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام موثری برداریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن