Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا موفقیت همدان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

موفقیت همدان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام تاثیرگذار در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا است و در این بین دستگاه‌های اجرایی همدان عملکرد موفقی داشتند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، کامران گردان با بیان اینکه مردم در اجرای این طرح مشارکت و همراهی بسیار خوب با مسوولان داشته اند، گفت: شهروندان همدانی با عمل به این طرح ملی زمینه موفقیت و اثربخشی لازم در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را مهیا ساختند.

وی اضافه کرد: اینکه مردم فقط به منزل نشستن اکتفا نکرده و تمام اصول اجرایی در طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار داده اند ، قابل تقدیر است.

گردان خاطرنشان کرد: در روز طبیعت امسال نیز مشارکت عمومی به‌ منظور حفظ سلامت جامعه و حضور نیافتن در بیرون از خانه بدون تردید تحت نماد شکیبایی و شادی به‌ عنوان یکی از رسوم زیبا در حافظه تاریخی کشور و دفتر خاطره های ما باقی خواهی ماند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا اثرگذار بوده است، گفت: این مهم با هم ‌افزایی وصف ‌ناپذیر شهروندان همدانی همراه است که تا بیستم فروردین‌ ماه نیز ادامه دارد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان ابراز امیدواری کرد بار دیگر با همراهی مردم و همت هر چه بیشتر برای اجرای این طرح اثرگذار، شاهد روند نزولی ابتلا به ویروس کرونا در کشور و شهر همدان باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن