Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا همدان به استقبال بهار می‌رود/ تلاش دو هزار نیروی شهرداری برای پاکسازی شهر

همدان به استقبال بهار می‌رود/ تلاش دو هزار نیروی شهرداری برای پاکسازی شهر

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به طرح هفته پاکسازی معابر سطح شهر گفت: مدیریت شهری تصمیم دارد همانند سال‌های گذشته جهت ترغیب شهروندان در اداره شهر و افزایش مشارکت شهروندی نسبت به اجرای این طرح اقدام کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، وحید علی ضمیر افزود: طرح هفته پاکسازی از 16 تا 21 اسفند ماه با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر همدان جهت استقبال از بهار اجرا می‌گردد. 
وی با بیان اینکه ضدعفونی کردن تأسیسات و مبلمان شهری همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: فعالیت‌های مختلفی از قبیل نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع آوری زباله ها و خاک و نخاله‌های رها شده، رفع نواقص، جلوگیری از سد معابر عمومی، جمع آوری سرشاخه‌ها با همکاری نیرو‌های خدمات شهری و برنامه ریزی منسجم و تمامی امکانات، تجهیزات در نظر گرفته شده برای این موضوع، در دستور کار قرار گرفته است.
معاون شهردار همدان اظهار داشت: با اجرای کامل این طرح حداکثر پاکسازی و مطلوبیت در سطح محلات و مناطق مختلف همدان ایجاد می گردد.
علی ضمیر اضافه کرد: شهرداری همدان در این طرح با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و حدود ٢٠٠٠ نفر نیروی خدماتی و نظارتی در این روز‌های پایان سال، پاکسازی، تنظیف، ضدعفونی کردن معابر شهری، لایروبی جوی‌های روباز، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها و ... را روزانه و به شکل مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.
معاون خدمات شهری با بیان این که این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن شهروندان با خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار می‌گردد، یادآور شد: پویش «من یک پاکبانم» نیز در جهت قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می‌شود.
ایشان خاطر نشان کرد: در این طرح همراهی و مشارکت شهروندان بسیار ضروری است و آنان می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را در حوزه خدمات شهری با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در جهت رفع آن اقدام شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن