Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم بازدید معاون روحانی از یک پروژه طولانی

نوبخت به همدان سفر می کند؛
بازدید معاون روحانی از یک پروژه طولانی

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح فردا به همدان سفر می کند تا از روند اجرای پروژه راه آهن همدان- تهران بازدید کند.

به گزارش "همدان نیوز"، پیش از این قرار بود نوبخت چهارم آذرماه میهمان همدان شود اما به دلیل قرار گرفتن دولت در آستانه تقدیم لایحه بودجه سال 96 به مجلس، این سفر لغو شد و پس از 14 روز فردا 18 آذرماه انجام می شود.

رئیس جمهور در سفر خود به همدان که سوم شهریورماه سال گذشته انجام شد، وعده تکمیل پروژه راه آهن همدان- تهران و دیگر پروژه های استان تا پایان سال 95 مطرح کرد که در این سفر اختصاص 884 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی استان همدان به تصویب رسید.

استاندار همدان در آغازین روزهای آذرماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان  تأکید کرد که این میزان اعتبار تا پایان سال تأمین خواهد شد که شامل اعتبارات پروژه راه آهن همدان- تهران نیز می شود.

نیکبخت از توجه نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به این طرح سخن گفت و افزود: تقاضای استان برای تخصیص اعتبار این پروژه 150 میلیارد تومان بود که چون معاون رئیس جمهور می دانست طرح برای تمکیل به اعتبار بیشتری نیاز دارد، 200 میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص داد.

عملیات عمرانی این طرح از سال 84 آغاز شده و تا کنون وعده های مدیران سه دولت را به خود دیده و هر سال خبر از افتتاح آن به گوش رسیده تا امروز که کلید آن به دست کاروان تدبیر و امید رسیده و باید دید که این کلید چه زمانی قفل طرح 11 ساله را باز می کند؟

با توجه به تأکید چندباره استاندار در سال جاری مبنی بر تکمیل طرح راه آهن همدان- تهران تا پایان امسال، انتظار می رود سوت قطاری که به تدریج در حال تبدیل شدن به یک نوستالژی برای مردم همدان است، بالاخره به گوش برسد.

باید تا فردا منتظر ماند تا اخبار نهایی در خصوص این پروژه و زمان افتتاح آن را از زبان محمد باقر نوبخت در سفرش به همدان و بازدید از این پروژه طولانی و سریالی شنید.

بر اساس آنچه زا سوی اداره کل روابط عمومی استانداری همدان اعلام شده رئیس سازمان برنامه و بودجه از روند فعالیت راه آهن ملایر نیز بازدید خواهد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن