Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم همدان 122 معدن غیرفعال دارد

همدان 122 معدن غیرفعال دارد

استاندار همدان با بیان اینکه برای صدور مجوز معدن باید همه جوانب را در نظر گرفت گفت: ۱۲۲ معدن غیرفعال دارای پروانه در استان وجود دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: بهره‌برداران معادن باید سرفصل‌های زیست محیطی برای فعالیت معدنی را در استان همدان رعایت کنند؛ بنابراین برای صدور مجوز معدن باید همه جوانب را مورد توجه قرار داد.

وی بیان کرد: صدور پروانه بهره‌برداری باید از لحاظ محیط زیستی، ایجاد مزاحمت برای واحدهای مسکونی اطراف و آسیب به منابع آبی و دیگر موارد بررسی شده و پس از بررسی‌های لازم، مجوز بهره‌برداری از معادن صادر شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه موظف هستیم امنیت سرمایه‌گذار در رابطه با اجرای طرح را تامین کنیم افزود: ۱۲۲ معدن غیرفعالِ داری پروانه در استان همدان وجود دارد، بنابراین معادنی که هیچ آسیبی از لحاظ زیست‌محیطی و به خطر انداختن آب آشامیدنی روستاها ندارند، باید فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه معادن بلاتکلیف استان، باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود افزود: ضرورت دارد تا وضعیت معادنی که بلاتکلیف مانده‌اند مشخص و هرچه سریع‌تر به چرخه تولید بازگردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن