Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم نظارت بر بازار همدان تشدید می‌شود

نظارت بر بازار همدان تشدید می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: آرامش بازار همدان به خوبی حفظ و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان همدان به موقع تامین شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پورمجاهد پنجشنبه در ستاد تنظیم بازار استان همدان که از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت برگزار شد، گفت:به دلیل اهمیت موضوع تنظیم بازار، کمیسیون ویژه ای برای تنظیم بازار کشور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز از طریق ویدئو کنفراس در جلسه حضور داشتند و سیاست های این دو وزارت‌خانه مطرح و نظرات معاونان اقتصادی استان‌ها گرفته شد.

پورمجاهد با بیان اینکه برای تنظیم و بهبود شرایط بازار، تسهیل گری نیاز است ادامه داد: مسئولان نیز باید همچون مردم که همیشه به خوبی همراهی و مشارکت کردند، آسایش بازار و تامین به موقع کالاهای اساسی را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: آرامش بازار همدان به خوبی حفظ و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان به موقع تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه باید به حفظ آرامش بازار کمک کنند، تصریح کرد: نظارت بر بازار و بازرسی‌ها به صورت جدی صورت می‌گیرد.

پورمجاهد با بیان اینکه سامانه‌های نرم افزاری به هم متصل شدند و روزانه بازار را رصد می کنند تاکید کرد: از ظرفیت بسیج اصناف نیز برای بازرسی ها استفاده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اظهار داشت: باید همه دستگاه‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دهند تا مشکلی در بازار و تامین کالاها نداشته باشیم.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن