Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم روستاییان استان همدان برای ارائه درخواست به رییس جمهور به مراکز بهداشت مراجعه کنند

روستاییان استان همدان برای ارائه درخواست به رییس جمهور به مراکز بهداشت مراجعه کنند

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افراد ساکن در مناطق دوردست و روستاهای استان همدان در صورت دسترسی نداشتن به میز ارتباطات مردمی می توانند به شبکه های بهداشت محل سکونت برای ارائه درخواست های خود مراجعه کنند و مطالبات را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش "همدان نیوز"، عباس عبادی در حاشیه راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی در محل دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با راه اندازی میز خدمت در ادارات و نهادها دنبال ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم به منظور احصا و بررسی مشکلات و تلاش برای رفع آنها هستیم.

وی با بیان اینکه همه کارگزاران نظام با حضور در این استان از نزدیک مشکلات مردم را رصد و پایش می کنند ابراز امیدواری کرد حضور رییس جمهور در استان همدان زمینه تسهیل امور به ویژه در حوزه سلامت را فراهم کند.

عبادی ادامه داد: مطالبات و درخواست های مردمی با همفکری مسئولان و کارشناسان علوم پزشکی استان همدان بررسی می شود تا در کمترین زمان به این مطالبات پاسخ داده شود.  وی خاطرنشان کرد: البته تیم ها و نمایندگانی از وزارت بهداشت در برخی از شهرستان های تابعه استان همدان حضور دارند و در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر آماده شنیدن مشکلات مردم و پاسخگویی به آنها هستند.

وی تاکید کرد: به طور حتم سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان همدان به شناسایی مشکلات، برنامه ریزی صحیح و تسهیل در امور کمک می کند.  آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن