Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ظرفیت 45 هزار نفری مصلی همدان در صورت تکمیل

نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد:
ظرفیت 45 هزار نفری مصلی همدان در صورت تکمیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مردم می توانند برای سخت مصلی بزرگ همدان که ظرفیت حضور 40 تا 45 هزار نفر نمازگزار را دارد، مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، آیت اله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز عید فطر در ابتدا با بیان اینکه باید تقوای ماه رمضان امسال را تا ماه رمضان سال آینده حفظ کرد، اظهار داشت: در ماه رمضان تمام وجود انسان روزه بوده است و یک انسان تربیت شده در مکتب قرآن ذره ذره وجودش روزه بوده است.

محمدی با بیان اینکه شیطان همواره در کمین است، یادآور شد: نگه داشتن دستاوردهای ارزشمند سخت تر از عمل است؛ همچون انقلاب که نگه داشتن آن از پیروی آن سخت تر است.

وی همچنین تصریح کرد: مردم متدین دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بدانند این مصلی بزرگ که در این ارتفاع بسیار زیبا در قلب شهر همدان همچون نگین می درخشد افتخاری ماندگار برای مردم در صد سال آینده است.

محمدی با بیان اینکه این مصلی به کمک مردم نیاز دارد، اظهار داشت: کسانی که توان مالی دارند می توانند به ساخت مصلی کمک کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی دولت امکان درخواست از دولت نبود اما با بهبود شرایط می توان از اعتبارات برای ساخت آن استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید 40 تا 45 هزار نفر از مردم بتوانند در فضای سرپوشیده فریضه الهی را بجا بیاورند، گفت: درخواست از مردم این است که در ساخت مصلی کمک کنند تا در سرما و گرما بتوان نماز را در این محل به جا آورد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت نباید فراموش شود، یادآور شد: سربازان در سوریه و عراق با داعش و در سرتاسر دنیا با اربابان داعش می جنگند و اگر مقابل داعش نایستند جنگ به در خانه مردم ایران کشیده می شود.

امام جمعه همدان با اشاره به جنایات استکبار در سوریه، عراق ، فلسطین،  مصر، سودان و فلسطین، خاطرنشان کرد: اگر مردان غیرتمند به مقاومت نپردازند فاجعه پیش می آید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن