Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سرمایه‌گذاری 1000 میلیاردی در همدان

سرمایه‌گذاری 1000 میلیاردی در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شرکت سرمايه گذاري سازمان تامين اجتماعي (شستا) در خصوص سرمایه گذاری در طرح های بزرگ اقتصادی استان همدان اعلام امادگی می کند.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با اشاره به جلسه خود با مدیر عامل شستا از سرمایه گذاری 1000 میلیاردی شرکت سرمايه گذاري سازمان تامين اجتماعي (شستا) در همدان و به خصوص پروژه عظیم ملی منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد خبر داد.

امیر خجسته اظهار داشت: در اين نشست در خصوص پروژه هتل هما در همدان که در حال عملیات و اجرا است در راستاي تسريع در ساخت اين پروژه قول مساعد داده شد.

خجسته بیان داشت: همچنین چگونگي سرمايه‌گذاري اين سازمان در همدان رايزني و تصميم‌گيري نهايي شد و با توجه به توافقات صورت گرفته در جلسات قبلي بر سرمايه‌گذاري شركت سرمايه‌گذاري تأمين اجتماعي (شستا) در منطقه ويژه اقتصادي جهان‌آباد تأكيد ويژه شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه اکنون این شرکت به یکی از شرکت‌های بزرگ اقتصادی در سطح خاورمیانه تبدیل شده و چشم‌انداز و افق‌های جهانی دارد، دعوت از سازمان برای سرمایه‌گذاری در همدان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: موضوع فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، سرمایه‌گذاری و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی اعم از فعالیت تولیدی، بازرگانی، خدماتی مالی و مدیریتی است که امیدواریم در استان سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهد.

مدیر عامل شرکت سرمايه گذاري سازمان تامين اجتماعي نیز در این جلسه گفت: با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته در دیگر استانهای کشور استان همدان در اولویت بوده و نگاه ویژه ای در بخش سرمایه گذاری از سمت شستا نسبت به همدان شده است.

سیدرضا نوروز زاده اظهار داشت: شرکت سرمايه گذاري سازمان تامين اجتماعي (شستا) در خصوص سرمایه گذاری در طرح های بزرگ اقتصادی استان همدان اعلام امادگی می کند.

همچنین در پایان مقرر شد در راستای بررسی مداوم پیشرفت پروژه های در حال انجام، نشست های مشترک با مدیر عامل شرکت سرمايه گذاري سازمان تامين اجتماعي (شستا) صورت گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن