Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ما می خواهیم کار نکنیم و حقوق کلان بگیریم

انتقاد امام جمعه همدان از یک فرهنگ غلط؛
ما می خواهیم کار نکنیم و حقوق کلان بگیریم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: متأسفانه فرهنگ غلطی در جامعه ایجاد شده و می خواهیم کار نکنیم و حقوق کلان بگیریم.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، آیت اله غیاث الدین طه محمدی در اولین شورای اداری استان همدان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و شعار سال جدید، اظهار داشت: همه باید وظایف خود را بشناسند و متعهد باشند.

 وی با بیان اینکه اگر افراد خانواده صالح و متعهد باشد، مقدس خواهد بود، خاطرنشان کرد: برخی خانواده ها نیز وسط جهنم قرار دارند و هیچ تقوایی در آن دیده نمی شود.

محمدی افزود: اگر می خواهیم سخنان رهبری را جامه عمل بپوشانیم باید سراغ تک تک افراد جامعه برویم و جامعه را اصلاح کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه خداوند در فصل بهار، زمین را بازسازی می کند، یادآور شد: همه آنچه که دلزدگی ایجاد می کند،  درفصل بهار می رود و باید ما نیز خود را بازسازی کنیم که این بازسازی جزء حلقه های مفقوده در تعلیم و تربیت است.

وی همچنین تصریح کرد: جامعه وقتی استاندارد می شود که تک تک افراد جامعه استاندارد شوند و تا زمانی که این اقدام صورت نگیرد، جامعه چگونه استاندارد خواهد شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وقتی طبیعت بازسازی می شود، ما نیز باید کینه و بدبینی را ریشه کن کرده و صلح را جایگزین کنیم، خاطرنشان کرد: حسد ، بخل، تنبلی ها باید ریشه کن شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه فرهنگ غلطی در جامعه ایجاد شده و ما می خواهیم کار نکنیم و حقوق کلان بگیریم در حالیکه انسان باید عاشق کار باشد.

طه محمدی با بیان اینکه حاصل تنبلی و جزع، فقر است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است خود را بازسازی کنیم عادات زشت و ناپسند را باید نابود و فضیلت جایگزین آن کرد.

وی افزود: اگر خانواده خود را با تربیت قرآنی بسازیم، دیگر غمی نخواهیم داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن