Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پورمختار هم در انتخابات ثبت نام کرد

پورمختار هم در انتخابات ثبت نام کرد

دومین روز از ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حواشی همراه بود از جمله حضور پسر نوزده ساله برای ریاست جمهوری و رییس جمهور دولت نهم با هیئت همراه بود.

به گزارش "همدان نیوز"، دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم راس ساعت 8 صبح در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد. اولین ثبت نام کننده در روز نخست پسر نوزده ساله ای بود که مدرک تحصیلی اش اول دبیرستان بود.

وی گفت: هدفم نابودی اسراییل و امریکا است و می خواهم یارانه را حذف کنم.

همچنین محمدرضا حافظ نیا استاد دانشگاه تربیت مدرس و از حامیان قالیباف نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرد.

مجتبی رستگاری دیگری فردی که با حضور در ستاد انتخابات ثبت نام کرد و گفت: عضو شورای شهر سابق در کرمانشاه بوده ام و چپ و راست را قبول ندارم و اگر رئیس جمهور شوم در کابینه ام از انها استفاده نمی کنم.

مردی نیز با ساک صورتی از نخستین دقایق با حضور در ستاد انتخابات ثبت نام کرد از بجنورد در خراسان رضوی امده ام ثبت نام کنم و 53 سال نیز سن دارم.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ از اعضای جمعنا نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور نیز ثبت نام کرد.

نماینده زریبافان رییس بنیاد شهید در امور ایثارگران در نخستین ساعات صبح امروز با حضور در ستاد وزارت کشور ثبت نام کرد که به دلیل ناقص بودن پرونده زریبافان وی شخصاً به وزارت کشور امد و ثبت نام کرد.

زریبافان گفت: من زیر سایه کسی نیستم و خودم مستقل امده ام.

همزمان با نشست خبری زریبافان احمدی نژاد رییس جمهور سابق، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی از اعضای کابینه وی در دولت نهم و دهم در محل ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

احمدی نژاد بقایی و مشایی با حضور در محل ثبت نام ضمن ثبت نام بقایی دستان خود را به صورت متحد بالا بردند و گفتند زنده بار بهار زنده باد ایران.

پس از ثبت نام بقایی و برخلاف گمان همه رسانه ها این سه مجدداً به محل نخست ثبت نام برگشتند و با دراوردن شناسنامه احمدی نژاد، احمدی نژاد نیز ثبت نام کرد و بدین ترتیب داوطلب انتخابات دوازدهم شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن