Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اجرای بیمه طلایی برای بازنشستگان در صورت پیروزی در انتخابات

حاجی‌بابایی مطرح کرد:
اجرای بیمه طلایی برای بازنشستگان در صورت پیروزی در انتخابات

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که بی‌عدالتی دلیل اصلی رواج اشتغال و بیکاری است، گفت: مبارزه با این مقوله در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی با انتقاد از نظام بانکداری اظهار داشت: بانک‌های ما نه تنها در خدمت اشتغال و تولید نبوده بلکه در خدمت دلال‌ها است. بانک‌ها بزرگ‌ترین مشکل اقتصادی کشور ما هستند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌هایش در راستای جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: حدود ۶۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی به‌صورت مشارکتی و خارجی است. از طرفی هم این سرمایه‌گذاری باید طوری صورت بگیرد که براساس اقتصاد مقاومتی بتواند در طول پنج سال، فناوری را وارد کشور کند.

لزوم اتکاء به نیروهای مستعد داخلی

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم اتکاء به نیروهای مستعد داخلی عنوان کرد: ما باید نفت خام را به فرآورده‌های نفتی تبدیل کنیم تا بازدهی داشته باشد. من اعتقاد دارم که باید بنزین را در داخل تولید کنیم و کارگران ایرانی را به کار بگیریم.

وی همچنین یادآور شد: در بدبینانه‌ترین وضعیت، طرح‌های بنده طبق نظر کارشناسان زبده تا ۷۰ یا ۸۰ درصد قابل اجرا هستند. ما همه جوانب را ارزیابی کرده‌ایم و همه موارد را برای شکوفایی اقتصاد کشور در نظر گرفته‌ایم.

مسئله اشتغال از موضوعات اساسی کشور است / اصلی‌ترین دلایل بیکاری، بی‌عدالتی است

حاجی‌بابایی در پاسخ به سوالی مبنی بر نخستین اقدام مهم در صورت رای آوردن گفت: وقتی شما قصد دارید که حرکت مهمی نظیر تشکیل دولت را انجام دهید، نمی‌توانید بگویید که اولین اقدام چه مسئله‌ای است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن چه که امروز در کشور مهم است و به چشم می‌خورَد، مسئله اشتغال و بیکاری است. یکی از اصلی‌ترین دلایل بیکاری، بی‌عدالتی است که مبارزه با آن در دستور کار ما قرار دارد.

اجرای طرح بیمه طلایی برای ۲ میلیون فرهنگی موفق بود

حاجی‌بابایی از اجرای طرح بیمه طلایی برای بازنشستگان در صورت تصاحب عنوان ریاست جمهوری خبر داد و مطرح کرد: بیمه طلایی برای همه بازنشستگان نیز از دیگر موارد مورد نظر ما است. این طرح را برای فرهنگیان انجام دادیم که طبق آن افراد مشمول این بیمه حتی یک ریال هم برای درمان‌های خود پرداخت نکردند. طرح بیمه طلایی را برای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار فرهنگی اجرا کردیم پس برای ۳ میلیون بازنشسته هم می‌توانیم انجام دهیم.

وی در پایان نظر مردم را مهم‌ترین عامل در انتخاب فرد منتخب دانست و خاطرنشان کرد: میزان رای مردم است و نظر مردم است که همه چیز را مشخص می‌کند./تهران نیوز

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن