Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس آمادگی کامل تجهیزاتی ارتش برای دفاع از کشور

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان مطرح کرد:
آمادگی کامل تجهیزاتی ارتش برای دفاع از کشور

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی هم از لحاظ تجهیزات و هم از ایمان و اعتقاد آمادگی کامل برای پاسداری از کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار " همدان نیوز"، امیر سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در همدان در ابتدای سخنان خود ضمن ابراز گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: امید می رود ارتش توفیق این را داشته باشد که حافظ کشور،  ملت و مرزهای جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه امروز تصویب خردمندانه امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز ارتش انجام و این تصویب موجب استمرار جمهوری اسلامی شد، خاطرنشان کرد: توطئه های دشمن همزمان با پیروزی انقلاب آغاز شد و یکی از مواضع آن ارتش بود که هم پیوست انقلاب و هم حافظ آن به شمار می آمد.

افسری با اشاره به توطئه های شکل گرفته بر علیه انقلاب، یادآور شد: ارتش باید به اجبار علیه توطئه ها می ایستاد که برخی می گفتند ارتش در مقابل مردم ایستاده است و زمزمه هایی مطرح شد تا ارتش را منحل کنند اما تصمیم خرمندانه بنیانگذاری جمهوری اسلامی باعث شد که ارتش پایدار بماند و بر اساس دستور ایشان هر ساله در 29 فروردین، نیروهای ارتش با رژه در سراسر کشور پایداری و پاسداری از مرزها، پایبندی به نظام و حمایت از مردم را اعلام کنند.

وی از پایداری ارتش جمهوری اسلامی بر فرامین ولی فقیه سخن گفت و افزود: این ارتش در آمادگی کامل برای دفاع از ارزش های انقلاب قرار دارد و پیام رژه به دشمنان این است که بدانند ارتش هم از نظر تجهیزات و هم از نظر اعتقاد و ایمان آمادگی کامل دارد.

فرمانده ارشد آجا همدان گفت: نیروهای ارتش با وحدت و یکپارچگی آماده هستند که نیت های شوم دشمن را خنثی و جانانه از کشور دفاع کنند.

افسری با بیان اینکه ارتش در روزهای انقلاب به مردم پیوست، موجب پیروزی انقلاب شد و مقابل توطئه ها ایستاد، خاطرنشان کرد: ارتش امروز همان ارتشی است که در روزهای دفاع مقدس کنار نیروهای بسیج و مردم ایستاد؛ در سال 59 مقابل دشمن ایستادگی کرد و امروزهم بر عهد خود استوار است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به اینکه حضور مردم در کنار ارتش موجب دلگرمی نیروهای مسلح است، تصریح کرد: ارتش آمادگی حمایت از مردم را در شرایط مختلف دارد و امید می رود قهرمانی هایی که آفریده شده، توسط نیروهای ارتش حفظ شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن