Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس روشن کردن مردم درباره وعده‌هایی که عمل نشد، غیبت و تهمت نیست

روشن کردن مردم درباره وعده‌هایی که عمل نشد، غیبت و تهمت نیست

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روشن کردن مردم درباره اینکه در این چهار ساله وعده دادند و عمل نکردند، غیب و تهمت نیست بلکه بصیرت افزایی است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، آیت اله سید مصطفی موسوی اصفهانی در دیدار مردم همدان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم برای انتخاب اصلح به نتیجه رسیده اند، اظهار داشت: از ایشان تشکر می کنیم که کاندیدا شدن را با اصرار عده زیادی از اعضای خبرگان رهبری که مقدماتی را برای درخواست از حضور این بزرگوار و اقشار مختلف مردمی داشتند، پذیرفتند.

وی ادامه داد: کاندیدا شدن و انتخاب اصلح  حجت الاسلام رئیسی زحمت سنگینی است که از او تشکر می کنیم.

موسوی اصفهانی اظهار داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که سابقه ارتباط 50 سال با مقام معظم رهبری را دارد و افراد بی غرض و یک تشکل حامی ولایت و امامت و رهبری هستند، در همین هفته گذشته با رأی گیری اکثریت قاطع به  نتیجه رسیدند و کاندیدای اصلح را حجت الاسلام رئیسی تشخیص دادند و وظیفه شرعی دارند که نسبت به او حداکثر تلاش و تبلیغ را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بنابر وظیفه شرعی حداکثر دعا را باید برای حجت الاسلام رئیسی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در روز ولادت حضرت سجاد(ع) پیروزی حجت الاسلام رئیسی و سلامت مقام معظم رهبری را خواهانیم.

رئیس حوزه علمیه همدان با تأکید بر اینکه باید حداکثر حمایت را از او داشته باشیم، یادآور شد: ما تهمت، غیبت و دروغ را جایز نمی دانیم اما اینکه عده ای در ارائه برنامه هایشان موفق نبود و روشن کردن مردم که در این چهار سال چقدر وعده دادند و عمل نشد، غیبت و تهمت نیست و بصیرت افزایی است.

موسوی اصفهانی تأکید کرد: شخصی که به عنوان اصلح تشخیص دادیم حجت الاسلام رئیسی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن