Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کمک دولت به آسیب‌دیدگان کرونا رضایت‌بخش نیست

کمک دولت به آسیب‌دیدگان کرونا رضایت‌بخش نیست

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اقدام‌های دولت برای کمک به کسانی که شیوع کرونا به کار، معیشت و وضعیت اقتصادی آنها آسیب‌های جدی وارد کرده تا جایی که بنده می‌بینم، قابل توجه و راضی کننده نیست.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد مهدی مفتح اظهار داشت: در حقیقت، دولت مسئول اداره کشور است و با توجه به کارشناسان و تسلطی که بر حوزه اقتصاد دارد باید با قدرت بیشتری وارد میدان حمایت از آسیب دیدگان کرونا شود.
وی بیان کرد: قاعده کار اینگونه است که دولت با توجه به اشراف اطلاعاتی و کارشناسی خود بر مسائل اقتصادی کشور باید برای حمایت از آسیب‌دیدگان از کرونا لایحه به مجلس بفرستد و منتظر ارائه طرح از سوی مجلس نباشد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال در زمینه کمک به مردم برای تأمین کالاهای اساسی، مجلس هر چه صبر کرد، دولت لایحه ای ارائه نداد و مجلس خود دست به کار شد و طرح تأمین کالاهای اساسی برای 60 میلیون نفر را به تصویب رساند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت اقتصاد کشور به معنای تخصیص بهینه منابع محدود به خواسته‌های نامحدود است تأکید کرد: مجلس برای رفع دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم در دوران کرونا کاملاً آماده همکاری با دولت است.
مفتح افزود: اکنون تمام کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه تخصصی خود در حال تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به فراخور حوزه کاری خود هستند اما با این حال دولت باید جدی تر و با ارائه لایحه به این موضوع ورود کند.
وی گفت: در طرح تأمین کالاهای اساسی برای 60 میلیون نفر از مردم که مجلس به صورت طرح ارائه و تصویب کرد، دولت همکاری لازم را انجام نداد.
نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تصریح کرد: اکنون عموم مردم در حوزه معیشت دچار سختی و مشقت هستند و اگر دولت لایحه‌های لازم برای حل این مشکل را به مجلس ارائه نکند، مجلس بر اساس وظیفه خود با استفاده از راهکارهای قانونی و ارائه طرح برای حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن