Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس شرایط فروش نفت در دولت سیزدهم بهتر شد/ نیازی به تغییر کابینه نیست

شرایط فروش نفت در دولت سیزدهم بهتر شد/ نیازی به تغییر کابینه نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نسبت به تغییر در کابینه دولت سیزدهم واکنش نشان داد و گفت: همه مشکلات ما با جابه‌جا کردن افراد حل نمی‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره عملکرد دولت سیزدهم، اظهار داشت: دولت سیزدهم نهایت تلاش و کوشش خود را انجام می‌دهد، البته معنای حرفم این نیست که دولت سیزدهم هیچ ضعفی ندارد یا قابل نقد نیست.

وی بیان کرد: شرایط کشور و وضعیت اقتصادی فعلی متفاوت و استثنایی است و به همین دلیل تلاش، کوشش و زحماتی که از سوی دولتمردان انجام می‌شود، کمتر خودش را نشان می‌دهد. اعتقاد بنده این است که نتیجه اقداماتی که از سوی دولت انجام می‌شود، در میان‌مدت مشخص می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم چاپ پول، عدم برداشت از بانک مرکزی، فروش بهتر نفت و یکسری مؤلفه‌های دیگر به خوبی از سوی دولت رئیسی در حال انجام است که در میان‌مدت جواب می‌دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقص‌هایی در حال حاضر وجود دارد، اما مجدداً باید تاکید کنم که اقدامات دولت سیزدهم در میان‌مدت جواب می‌دهد و وضعیت کشور رو به بهبود خواهد رفت.

وی با اشاره به اقدامات دولت سابق، گفت: ما نباید بی انصاف باشیم. مجموعه عملکرد همه ما باعث وضعیت فعلی شده است و هیچ نفعی نمی‌بریم که بگوییم فقط دولت‌های قبل باعث این وضعیت شده‌اند.

تأثیر اقدامات تورم‌زای دولت روحانی مشهود است

حاجی‌بابایی متذکر شد: با وجود این، دولت روحانی یکسری اقدامات تورم‌زا انجام داد که الان آثار آن کاملاً مشخص است. برای مثال، دولت قبل ۵۴ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی برداشت کرد که این اقدام آثار منفی خود را نشان داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا لازم است تغییراتی در کابینه به ویژه تیم اقتصادی دولت ایجاد شود، گفت: هر وقت مشکلات و فشارهایی در جامعه وجود دارد، اولین مسئله‌ای که به ذهن مان خطور می‌کند، جابه‌جا کردن افراد است. بنده نمی‌توانم بگویم که همه مشکلات ما با جابه‌جا کردن افراد حل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کشور باید به نحو احسن مدیریت شود، اظهار داشت: الان مهم این است که خوب فکر کنیم و اشتباه نکنیم چرا که برخی از اشتباهات، غیرقابل جبران است. لازم است تصمیمات ما عاقلانه، مدبرانه و مسئولانه باشد و باید پیگیری‌های مداوم برای رفع مشکلات کشور انجام شود./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن