Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس لایحه بودجه سال آینده بر اساس طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه بررسی می‌شود

لایحه بودجه سال آینده بر اساس طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه مصوب سال ۱۳۵۱ قطعا در روند لایحه بودجه سال آینده تاثیرگذار است و بر اساس آن بررسی می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابائی در تشریح نشست‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه مصوب سال 1351، گفت: طرحی به کمیسیون برنامه و بودجه  در خصوص اصلاح قانون برنامه و بودجه مصوب سال 1351 ارائه شده که دارای 60 ماده است و بررسی آن نیز زمان بر می‌باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینک اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور 3 روزه در شهر مشهد مقدس طی نشست‌های پیاپی تقریبا تمامی مواد آن را بررسی کردند، ادامه داد: برخی از مواد طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه باقی مانده است و این موارد خاص نیز طی هفته‌ آینده بررسی می‌شوند تا هفته پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه به صحن علنی آورده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات مهمی در طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه مصوب سال 1351 صورت می‌گیرد، عنوان کرد: ساختار سازمان برنامه و بودجه، نوع بودجه ریزی شفاف و روشن، رابطه برنامه با چشم انداز و برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت در طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در نشست‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه مصوب 1351 نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و بخش خصوصی حضور داشتند، ادامه داد: مقرر شده است نشست‌های تخصصی در کمیسیون و سازمان برنامه و بودجه برگزار کنیم تا بتوانیم به جمع بندی کامل برسیم.

حاجی بابایی، گفت : اگر این طرح به عنوان قانون دائم اجرا شود برخی از ابهامات از بین می‌رود زیرا تعدادی از مواد قانون مصوب سال 1351 حذف و اصلاح می‌شوند و برخی مواد جدید نیز به آن در زمینه نوع نگاه به دولت، برنامه، بودجه، درآمدها و مصارف اضافه شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه مصوب سال 1351 یکی از کارهای مهم مجلس یازدهم است، افزود: ما باید بتوانیم با همراهی دولت این قانون را اصلاح کنیم و هرآنچه که تا امروز از مواد طرح مذکور تصویب شده با توافق دولت بوده زیرا این اقدام مهمی بوده و نیاز به همراهی دولت و مجلس دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه مصوب سال 1351 قطعا در روند بررسی لایحه بودجه سال آینده تاثیرگذار است و بر اساس آن بررسی می‌شود./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن